Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Жоғары оқу орнының білм беруқызметтерін ілгерілетуде желілік құралдарды пайдалануды талдау

https://doi.org/10.51176/1997-9967-2023-2-107-122

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала жоғары оқу орындарының білім беру қызметтерін цифрлық ортада ілгерілетуді зерттеуге және олардың маркетингтік қызметінің осы бағытының тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасауға арналған. Әдебиеттерге шолу және ғылыми танымның жалпы және арнайы әдістерін қолдану қазіргі университеттің коммуникациясындағы желілік құралдардың рөлін нақтылауға, сыртқы және ішкі мақсатты аудитория топтарын анықтауға мүмкіндік берді. Университеттің цифрлық медиакоммуникациясының негізгі құралдары web-сайт және әлеуметтік желілер болып табылатыны анықталды. Веб-сайттардағы жоғары оқу орындарының сандық бейінін талдау мазмұнына да, техникалық жағына да байланысты кемшіліктерді: ақпаратты өзектендіру және қайталау проблемалары, сату шұңқырының кезеңдерінің реттілігін сақтамау, ақпаратқа қол жеткізуді шектеу, навигацияның күрделілігі, мобильді нұсқаның болмауын анықтауға мүмкіндік берді. Жоғары оқу орындарының әлеуметтік желілеріне аудит және контент-талдау сандық және сапалық индикаторлар бойынша жүзеге асырылды. Сандық талдау Instagram және Facebook сияқты платформаларға үлкен сұранысты көрсетті. Әлеуметтік желілерді жылжыту құралы ретінде пайдалану сапасы брендтің болмауымен және мақсатты аудиторияның мүдделері мен қажеттіліктерін ескермеумен төмендейді. Қазақстанның жоғары оқу орындарының интернет-ресурстарының күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен қауіптерін SWOT - талдау матрицасы жасалды. Жоғары оқу орнының білім беру қызметтерін цифрлық ортада ілгерілету стратегиясының кезеңдері, құрылымы мен мазмұны ұсынылды.

Авторлар туралы

Г. А. Конопьянова
Қазақстан-Американдық еркін университеті
Ресей

Конопьянова Г.А. – э.ғ.к., профессор

көш. Горький 76, 070000, Өскемен



Ж. Е. Байкенов
Қазақстан-Американдық еркін университеті
Қазақстан

Байкенов Ж.Е. – PhD

көш. Горький 76, 070000, Өскемен



А. Е. Мамбетказиев
Қазақстан-Американдық еркін университеті
Қазақстан

Мамбетказиев А. Е. – PhD

көш. Горький 76, 070000, Өскемен



З. С. Мұхамбетова
С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті КеАҚ
Қазақстан

Мұхамбетова З.С. - э.ғ.к.

аң. Жеңіс 62, 010011, Астана



Әдебиет тізімі

1. Buturlin, N. S., Ozhegova, A. P., & Lomovtseva, N. V. (2018). Aspects of using social networks in educational process, 28–32. Available: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23653 (In Russ.)

2. Guidelines for education quality assurance (2022). [cited January 23, 2023]. Available: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=37431780&pos=5;-106#pos=5;-106 (In Russ.)

3. Gureyeva, А. N. (2021). Conceptual and theoretical foundations of studying social and political values of modern Russian youth in social media discourse. Mediascope, 3. https://doi.org/10.30547/mediascope.3.2021.6 (In Russ.)

4. Kaplan, A. M. (2015). Social Media, the Digital Revolution, and the Business of Media. International Journal on Media Management, 17(4), 197-199. https://doi.org/10.1080/14241277.2015.1120014

5. Karpova, G. G., Shulga, T. E. & Rudnikova, I. N. (2015). Mechanisms of assessment of university Internet activity. Economic and humanitarian sciences, 11(286), 3-13. https://rucont.ru/efd/483346 (In Russ.)

6. Korchagova, L. A. (2019). Analysis of university promotion in social media. «Economics. Management, Law, Series, 1, 31-43. https://doi.org/10.28995/2073-6304-2019-1-31-43 (In Russ.)

7. Kulikova, E. S. (2020). The concept of “digital marketing”: literature review. Moscow journal of economics, 10, 488-494. (In Russ.)

8. Medvedeva, E. A. & Vodaturskaya, Y. R. (2013). Assessment of effectiveness of university promotion in social networks. Society: politics, economics, law, 4, 96-101. (In Russ.)

9. Mobile Internet in Kazakhstan: audience size and most popular sites and applications. [cited February 23, 2023]. Available: https://tribune.kz/mobilnyj-internet-v-kazahstane-kolichestvo-auditoriisamye-populyarnye-sajty-i-prilozheniya/ (In Russ.)

10. Moskovkin, V. M. & Yavey, L. (2019). Foreign-language websites and social media networks of universities: Factors for increasing their competitiveness. Sociology and management, 5(1), 109–123. https://doi.org/10.18413/2408-9338-2019-5-1-0-9 (In Russ.)

11. MSHE RK (2023). Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Kazakhstan. [cited January 23, 2023]. Available: https://www.gov.kz/memleket/entities/sci/activities/272?lang=ru (In Russ.)

12. Nassakayeva, B. E. (2021). Opportunities for development of Internet marketing in the Republic of Kazakhstan. Practical marketing, 5, 22-29. (In Russ.)

13. National ranking of leading universities of Kazakhstan (2022). [cited January 23, 2023]. Available: https://iqaa-ranking.kz/rejting-vuzov/rejting-vuzovkazakhstana-2022/rejting-veb-sajtov-kazakhstanskikhvuzov/metodologiya (In Russ.)

14. Rules for granting scholarships for undergraduate and graduate studies (2008). [updated October 26, 2022; cited January 23, 2023]. Available: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P080000058_

15. Rules for the Allocation of Places in Dormitories (2016). [updated December 30, 2020; cited January 23, 2023]. Available: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013487

16. Standardized rules for enrollment to the university (2018). [updated December 15, 2022; cited January 20, 2023]. Available: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017650

17. Standardized rules for operation of institutions of higher and postgraduate education (2018). [updated November 18, 2022; cited January 23, 2023]. Available: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017657

18. The concept of development of higher education and science of the Republic of Kazakhstan for 2023-2029. [cited April 7, 2023]. Available: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2300000248 (In Russ.)

19. Webometrics (2022). Ranking web of Universities [cited January 23, 2023]. Available: https://www.webometrics.info/en/Asia/Kazakstan (In Russ.)

20. Zarubina, V. R., Zarubin, M. Y. & Vassilchuk, E. V. (2022). Promotion of university educational services under conditions of digitalization. Turan university bulletin, 4(96), 300-310. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-4-300-310 (In Russ.)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Конопьянова Г.А., Байкенов Ж.Е., Мамбетказиев А.Е., Мұхамбетова З.С. Жоғары оқу орнының білм беруқызметтерін ілгерілетуде желілік құралдарды пайдалануды талдау. Economics: the strategy and practice. 2023;18(2):107-122. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2023-2-107-122

For citation:


Konopyanova G.A., Baikenov Zh.Y., Mambetkaziyev A.A., Mukhambetova Z.S. Analysis of Using Social Networks in Promoting University Educational Services. Economics: the strategy and practice. 2023;18(2):107-122. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2023-2-107-122

Қараулар: 320


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)