Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

«ЖІБЕК ЖОЛЫ» ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЛДЕУІ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАҢҒЫРТУҒА БАСТАР ЖАҢА ҚАДАМЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Жібек жолы Экономикалық белдеуіне жататын елдер арасындағы сауда-экономикалық, транзит-көлік-логистикалық және ғылыми-техникалық ынтымақтастықты дамыту мен тереңдету мәселелері қарастырылған. Келешекте бұл аймақтық серіктестіктердің даму деңгейін арттыруға мүмкіндік береді деп күтілуде. Сондай-ақ жаһанданудың ауырлық орталығының жаһандық ауқымда әлдеқайда аз аймақтық бірлестіктерге ықпалдасуға ауысуы орын алады. Жібек жолы экономикалық белдеуінің инфрақұрылымдық жобасының әлеуметтік-экономикалық әсері интеграциялық үдерістерді тереңдету және келісімге қатысушы елдер арасында тауарлардың, қызметтердің, капиталдың және адам ресурстарының қозғалысы кезінде шектеулерді жою; халықаралық мамандандыруды және өндіріс, ғылым және технология кооперациясын дамыту; экономиканы және оның инновациялық механизмін бірлесе қаржыландыру; қатысушы елдердің экономикасындағы құрылымдық өзгерістер; ұлттық заңдарды, нормалар мен стандарттарды жақындату және т.б. болады. Зерттеу нәтижелері арнайы экономикалық аумақтар, шекаралық сауда-экономикалық және өнеркәсіптік аймақтар құру кезінде пайдаланылуы мүмкін. Мақала экономикалық объектілерді құру процесстеріне қазақстандық кәсіпкерлер мен инвесторлардың қатысуын белсендіру мақсатында олардың назарын аударуға, өзара тиімді серіктестікті құруға, шекаралас аймақтық аумақтарда қолайлы жағдайлар жасауға арналған.

Автор туралы

А. А. Сатыбалдин
ҚР БҒМ ҒК ЭКОНОМИКА ИНСТИТУТЫ
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Nurtazina R., Tokar P., & Ruban S. (2018). Ukraine and Kazakhstan: Together in the great silk road project. Central Asia and the Caucasus, 19(3), 73-81. Retrieved from www.scopus.com

2. Sternberg T., Ahearn A., & McConnell F. (2017). Central Asian ‘characteristics’ on China’s new Silk road: The role of landscape and the politics of infrastructure. Land, 6(3) doi:10.3390/land6030055

3. Alff H., & Schmidt M. (2011). Silk road 2.0?: Trade and mobility in the border area Kazakhstan Kyrgyzstan - Xinjiang. [SeidenstraBe 2.0?: Handel und mobilitat im Grenzraum Kasachstan - Kirgisistan Xinjiang] Osteuropa, 61(11), 63-76. Retrieved from www.scopus.com

4. Kembayev Z. (2018). Development of China-Kazakhstan cooperation: Building the silk road of the twenty-first century? Problems of Post-Communism, doi:10.1080/10758216.2018.1545590

5. Toops S. (2016). Reflections on china’s belt and road initiative. Area Development and Policy, 1(3), 352-360. doi:10.1080/23792949.2016.1233072

6. Kongyrbay A. R., Duisen G. M., & Spankulova L. S. (2017). Analysis of Kazakhstan’s transport infrastructure in the context of the silk road economic belt development. Journal of Applied Economic Sciences, 12(7), 2050-2060. Retrieved from www.scopus.com

7. Zuenko I. Y. (2016). Transcontinental transit Asia-Europe. World Economy and International Relations, 60(7), 70-76. doi:10.20542/0131-2227-2016- 60-7-70-76

8. Izenbayev B., Mazbayev O., Saiken A., Tasbolat B., & Atasoy E. (2016). The great silk road as a factor of development of the tourism industry. Oxidation Communications, 39(1-I), 378-383. Retrieved from www.scopus.com

9. Raimbekov Z., Syzdykbayeva B., Rakhmetulina Z., & Zhenskhan D. (2018). The effectiveness of logistics development and its impact on the economies of the countries along the silk road passing through Kazakhstan. Transport Problems, 13(4), 127-142. doi:10.20858/tp.2018.13.4.12

10. The Globalization of R&D // R&DMagazine, 2010 (December). - MODE OF ACCESS: www.rdmag. com

11. Research and development expenditure // World Bank Database. - MODE OF ACCESS: http:// data.worldbank.org/indicator/GB.XPD.RSDV.GD.ZS

12. Форсайт. - 2015. - Т. 9. - № 4. - С.54-66.

13. Научный парк Astana Business Campus откроется в 2018 году. - Mode of access: http://today. kz/news/science/2015-07-01/619057-astana-business- campus-otkroet-svoi-dveri-v-2018-godu/

14. Astana Business Campus - Научный парк Назарбаев университета. - Mode of access: kz/ http:// www.kazgeology.kz/ru/press-center/news/1241-abc

15. Вестник межпарламентской ассамблеи. «Береста»: С.-Петербург. - 2012. - № 3 (63). - 65 с.

16. ҚР ҰЭМ Статистика комитеті [Электронды ресурс]. URL: http://stat.gov.kz/faces/ homePage;jsessionid=jyFIbVlwYAdleMLo74CE9FGwAR4Kr2 ckZ-rWqgIY4ve15P1De9jg!348688367!-1451647803?_ afrLoop=2924744487491401#%40%3F_ afrLoop% 3D2924744487491401%26_adf.ctrl-state%3D5rfa9vkof_4

17. Транспорт в Республике Казахстан. 2010-2014 гг. - Статистический сборник. - Астана, 2015.

18. ҚР ҰЭМ Статистика комитеті [Электронды ресурс].URL: https://www.stat.gov.kz

19. Транспорт в Республике Казахстан. - 2013-2017 гг. - Астана, 2018. - 106 с.

20. Казахстан - ворота Китая в Центральную Азию. Д. Попов (Уральское отделение РИСИ), 19-09-2012. [Электронный ресурс]. URL: https:// geopolitica.ru


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сатыбалдин А.А. «ЖІБЕК ЖОЛЫ» ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЛДЕУІ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАҢҒЫРТУҒА БАСТАР ЖАҢА ҚАДАМЫ. Economics: the strategy and practice. 2019;14(1):9-25.

Қараулар: 487


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)