Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

ИННОВАЦИОННЫЕ ПОДХОДЫ ПО ОПТИМИЗАЦИИ РАБОТЫ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ПРОГРАММЫ С УЧЕТОМ ЦИФРОВЫХ ПРЕОБРАЗОВАНИЙ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл ғылыми зерттеудің мақсаты цифрлық түрлендірулерді есепке ала отырып, мемлекеттік бағдарламаларды ұйымдастыру процесін оңтайландырудың инновациялық тәсілдерін әзірлеу болып табылады. Бұл ғылыми зерттеуде авторлар электронды, платформалық және цифрлық желілердің артықшылықтарын пайдалану саласындағы ғылыми зерттеулерге әдеби шолу жасады.Сонымен қатар, авторлар «Болашақ» бағдарламасының стипендиаттарымен жұмысты ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін жаңа сандық өзгерістерді ескере отырып қарауға ұсынады. Зерттеу әдіснамасы «Болашақ» бағдарламасын зерделеу бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары шеңберінде жиналған Қазақстанның бастапқы және қайталама материалдарын зерттеуге негізделген. «Болашақ» бағдарламасының түлектерімен жұмысты оңтайландыру бойынша үш мүмкін болатын даму сценарийі ұсынылды. Зерттеудің ғылыми жаңалығы отандық экономиканы жедел технологиялық жаңғырту мүддесінде сандық өзгерістерге қатысты ғылыми ережелердің негізделуімен және тұжырымдалуымен қамтамасыз етіледі. Цифрландыру мемлекеттер үшін үрдіске айналғанда, мемлекеттік білім беру саясатының өзгеруі сөзсіз деген қорытынды жасалды. Цифрлық технологияларды жедел дамыту бірыңғай интеграцияланған платформа үшін жаңа мүмкіндіктер туғызады

Авторлар туралы

З. Сатпаева
ИНСТИТУТ ЭКОНОМИКИ КН МОН РК
Қазақстан


Ж. Калымбекова

Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Глава государства принял участие в республиканском совещании по вопросам цифровизации [Электронный ресурс]: Режим доступа: http://ivdon.ru/ru/magazine/archive/ n2p2y2015/ 2978 (дата обращения 30.10.2018).

2. Постановление Президента Республики Казахстан от 5 ноября 1993 года, № 1394 Об учреждении международных стипендий Президента Республики Казахстан «Болашак» для подготовки кадров за рубежом» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 08.02.2008 г.) [Электронный ресурс]: Режим доступа: http://online.zakon.kz/ Document/?doc_id=1002559 (дата обращения 30.10.2018).

3. Tapscott D. The Digital Economy: Promise and Peril In The Age of Networked Intelligence. - McGraw-Hill, 1995. - 342с.

4. Cairncross F. The Death of Distance: How the Communications Revolution. Will Change Our Lives. Boston: Harvard Business School Press, 1997. -452с.

5. Dyson E., Gilder G., Keyworth G., Toffler A. Cyberspace and the American Dream.-The Information Society. -1996. -№3(12). - С.295-308.

6. E-economy. Wikipedia. [Электронный ресурс]. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/ (дата обращения: 25.10.2018).

7. The Economic Transformative Impact of Digital Technology [Электронный ресурс]:URL:http:// unctad.org/meetings/en/Presentation/ecn162015p09_ Katz_en.pdf (дата обращения: 30.10.2018).

8. Cardona M., Kretschmer T., Strobel, T. ICT and Productivity: Conclusions from the Empirical Literature. Information Economics and Policy. -2013.- № 25(3).- С.109-125.

9. Паньшин Б. Цифровая экономика: особенности и тенденции развития// Наука и инновации. -2017. - № 3(157). - С.18-20.

10. Katz, R. L. & Koutroumpis, P. Measuring Digitization: A Growth and Welfare Multiplier. Technovation, -2013. - № 33(10-11). С.314-319.

11. Negroponte N. Being Digital. -New York: Knopf, 1996. - 243с.

12. Varian H. Intelligent Technology. Finance and Development. -2016. -№ 53 (3). - С.6-9.

13. Williamson O. E. Markets and Hierarchies. Analysis and Antitrust Implications: A Study in the Economics of Internal Organization. -New York: Free Press, -1975.

14. Киреева А.А., Абилькайыр Н.А., Цой А.А. A Study on the Distribution of Information and High Technology Clusters: Kazakhstan’s Experience// Journal Distribution of Science. - 2018. - № 6(14). -С.5-15.

15. Tapscott D. The Digital Economy: Promise and Peril In The Age of Networked Intelligence. McGraw-Hill,.- 1995. - 342с.

16. Arthur W. B. Increasing Returns and the New World of Business. Harvard Business Review. -1996. - № 74 (4). -С.100-109.

17. Prentice R. Creativity: a reaffirmation of its place in early childhood education// The Curriculum Journal. -2000. -№11(2). -С.145-156.

18. Chi H. Interactive Digital Advertising VS. Virtual Brand Community: Exploratory Study of User Motivation and Social Media Marketing Responses in Taiwan // Journal of Interactive Advertising. -2011. - № 12 -С.44-61.

19. Kelly L., Gayle K., Judy D. Avoidance of Advertising in Social Networking Sites: The Teenage Perspective// Journal of Interacting Advertising. -2010. -№ 10. - С.16-27.

20. Kaplan A. M., Haenlein, M. Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media. Business Horizons, - 2010. - № 53. - С.59-68.

21. Chu H.-C., Hwang G.-J., Tsai, C.-C. A knowledge engineering approach to developing mind tools for context-aware ubiquitous learning. Computers & Education, - 2010. - № 54. - С.289-297.

22. Eisenmann T., Parker G., Van Alstyne M. Opening Platforms: how, When and Why? [Электронный ресурс] URL: http://www.hbs.edu/ faculty/Publication%20Files/09-030.pdf 2009. (дата обращения: 30.10.2018).

23. Mootee I. What’s the difference between platform strategy vs. business strategy vs. product strategy? //Digest of the news of the world of high technologies. -2016. - № 5. - С.14.

24. Prentice R. Creativity: a reaffirmation of its place in early childhood education //The Curriculum Journal. - 2000. - № 11(2). - С.145-156.

25. Pookulangara S., Kristian K. Cultural Influence on Consumers’ Usage of Social Networks and its’ Impact on Online Purchase Intentions //Journal of Retailing and Xonsumer Services. - 2011. - № 18. - С.348-354.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сатпаева З.Т., Калымбекова Ж.К. ИННОВАЦИОННЫЕ ПОДХОДЫ ПО ОПТИМИЗАЦИИ РАБОТЫ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ПРОГРАММЫ С УЧЕТОМ ЦИФРОВЫХ ПРЕОБРАЗОВАНИЙ. Economics: the strategy and practice. 2019;14(2):155-165.

Қараулар: 385


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)