Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Қазақстандағы әйелдердің жоғары білім алу мүмкіндіктері

https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-3-204-216

Толық мәтін:

Аннотация

Білім гендерлік теңдікке жетудегі маңызды механизмге айналды. Көптеген ондаған жылдар бойы білімге қол жеткізу әйелдер үшін басты мәселелердің бірі болды. Бұл мәселе тек дамушы елдердің ғана емес, дамыған елдердің де мәселесі. Әйелдер жоғары оқу орындарында, әсіресе магистратура немесе PhD докторантураға түсуде белсенділік таныта бастады. Бұл мемлекеттік саясаттың жоғары білім құрылымын жетілдіруге бағытталғандығымен байланысты. Ол ғылыми қызметкерлер арасында адам ресурстарын әртараптандыруды насихаттауды қамтиды. Бұл мақалада әйелдердің жоғары білімге деген көзқарасы зерттеледі. Оның маңыздылығы неде? Бұл, әсіресе, жоғары оқу орындарының мүмкіндіктері. Ол сонымен қатар әйелдердің білімін жалғастыруға деген ықыласына әсер ететін басқа саладағы әйелдердің тасымалдау мүмкіндіктерін талқылайды. Оның жеке өмірге әсері қандай? Жоғары білім сонымен қатар өзін-өзі дамыту, жеке жетілу және отбасылық қарым-қатынасты қамтиды. Зерттеу әлеуметтік мінез -құлықтың төрт негізгі факторын қамтитын әлеуметтік мінез -құлық қарым -қатынасының өзгеруі аясында ұсынылды. Әйелдер арасында жартылай құрылымдық сұхбат жүргізілді. Сұхбатты талдау үшін Dedoose бағдарламалық жасақтамасы қолданылды. Зерттеу нәтижелері бойынша әйелдердің жоғары оқу орындарына қатысуына үлкен әсер ететін екі негізгі фактор анықталды. Бұл факторлар мәдени стандартты отбасылық мәселелер. Әйелдерге жоғары білім берудің негізгі нәтижелері: әлеуетті іске асыру, әйелдер құқығын қолдау. Бұл әлеуметтік мінез -құлықтың саясатты әзірлеудегі, заңдар мен нормативтік құқықтық актілердегі маңыздылығын анықтайды.

Авторлар туралы

A. Е. Есентай
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитетінің Экономика институты
Қазақстан

Есентай Айгерим Есентаевна - докторант

Құрманғазы к., 29, 050010, Алматы қ., Қазақстан



Г. К. Кенжегулова
НАРХОЗ университеті
Қазақстан

Кенжегулова Гаухар Коблановна - докторант

Жандосов көшесі, 55, 050035, Алматы, Қазақстан

+8701452252



О. М. Раджхан
Американдық Егеменді Ұлттар Университеті
Сауд Арабиясы

Осама М. Раджхан - PhD докторы, Биоэтика және Біртұтас денсаулық сақтау, профессоры

Сауд Арабиясы



Әдебиет тізімі

1. Repina, E.G. (2020). Transformation Of Higher Education: From State Diagnostics To Management Decisions. European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. 106, 584–593. doi.org/10.15405/epsbs.2021.04.02.71

2. Sharma, R., Afroz, Z. (2014). Women Empowerment Through Higher Education. International Journal of Interdisciplinary and Multidisciplinary Studies. 1(.5), 18-22.

3. Felgendreher, S., Löfgren, Å. (2018). Higher education for sustainability: can education affect moral perceptions? Environmental Education Research. 24(4), 479–491. doi.org/10.1080/13504622.2017.1307945

4. Barsoum, G. (2018). Women, work and family’ : Educated women’s employment decisions and social policies in Egypt. Gender, Work and Organization. 26(7), 895–914. 10.1111/gwao.12285

5. Muelsch, E.-C. (2002). The Rise of Professional Women in France. Gender and Public Administration since 1830. Women in French Studies. 10(1), 261–263. doi.org/10.1353/wfs.2002.0000

6. Al-Samarrai, S. (2009). The impact of governance on education inequality: Evidence from Bangladesh . Public Administration and Development. 29(3), 167–179. doi.org/10.1002/pad.529

7. Bishu, S.G., Headley, A. M. (2020). Equal Employment Opportunity: Women Bureaucrats in Male-Dominated Professions. Public Administration Review. 80(6), 1063–1074. doi.org/10.1111/puar.13178

8. Elazhari, E.S. (2021). Cultural impact on social position and women’s education in Libya. International Journal of Scientific and Research Publications.11 (4), 425–427. doi.org/10.29322/ijsrp.11.04.2021.p11257

9. Park, S., Liang, J. (2019). A Comparative Study of Gender Representation and Social Outcomes: The Effect of Political and Bureaucratic Representation. Public Administration Review. 00, 1–12. doi.org/10.1111/puar.13092

10. Renju, A. (2012). Higher Education and Women Participation in India. Global Journal For Research Analysis. 3(6), 1–4. doi.org/10.15373/22778160/june2014/87

11. Krupka, E.L., R. A. Weber. (2013). Identifying Social Norms Using Coordination Games: Why Does Dictator Game Sharing Vary? Journal of the European Economic Association. 11 (3), 495–524). doi.org/10.1080/13504622.2017.1307945

12. Hilbert, M. (2011). Women’s Studies International Forum Digital gender divide or technologically empowered women in developing countries ? A typical case of lies, damned lies, and statistics. Women is Studies International Forum. 34(6), 479-489. doi.org/ 10.1016/j.wsif.2011.07.001

13. Khan, A., Majeed, S., & Sayeed, R. (2020). Women Education in India and Economic Development Linkages: A Conceptual Study. International Journal of Engineering and Management Research. 10(03), 77–81. doi.org/ 10.31033/ijemr.10.3.12

14. Assaad, R., Krafft, C., & Salehi-Isfahani, D. (2018). Does the type of higher education affect labor market outcomes? Evidence from Egypt and Jordan. Higher Education. 75(6), 945-995. doi.org/ 10.1007/s10734-017-0179-0

15. McKee, N., Becker-Benton, A., & Bockh, E. (2014). Social and Behavior Change Communication. The Handbook of Development Communication and Social Change. 14, 278–297. doi.org/10.1002/9781118505328.ch17

16. Noreen, G., & Khalid, H. (2012). Gender empowerment through women’s higher education : opportunities and possibilities. Journal of Research and Reflections in Education. 6(1), 63–76. doi.org/

17. Ruth van Veelen, Peter J.C. Sleegers, MaaikeD. Endedijk. (2017) Professional Learning Among School Leaders in Secondary Education: The Impact of Personal and Work Context Factors. Educational Administration Quarterly. 53(3), 365–408. doi.org/10.1177/0013161X16689126

18. Blumberg, R.L. (2001). We are family: Gender , microenterprise , family work , and wellbeing in Ecuador and the Dominican Republic — with comparative data from Guatemala , Swaziland and Guinea-Bissau. History of the family. 6, 271–299. doi. org/10.1016/S1081-602X(01)00073-2


Қосымша файлдар

1. Неозаглавлен
Тақырыбы
Тип Өзгесі
Жүктеу (B)    
Метадеректер

Рецензия

Дәйектеу үшін:


Есентай A.Е., Кенжегулова Г.К., Раджхан О.М. Қазақстандағы әйелдердің жоғары білім алу мүмкіндіктері. Economics: the strategy and practice. 2021;16(3):204-216. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-3-204-216

For citation:


Yessentay A., Kenzhegulova G.K., Rajkhan O.M. Women Vision of Higher Education Opportunities in Kazakhstan. Economics: the strategy and practice. 2021;16(3):204-216. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-3-204-216

Қараулар: 743


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)