Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

COVID-19 аясында шағын және орта бизнестің дамуына әсер ететін сандық факторлар

https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-4-6-17

Толық мәтін:

Аннотация

Білім гендерлік теңдікке жетудегі маңызды механизмге айналды. Көптеген ондаған жылдар бойы білімге қол жеткізу әйелдер үшін басты мәселелердің бірі болды. Бұл мәселе тек дамушы елдердің ғана емес, дамыған елдердің де мәселесі. Әйелдер жоғары оқу орындарында, әсіресе магистратура немесе PhD докторантураға түсуде белсенділік таныта бастады. Бұл мемлекеттік саясаттың жоғары білім құрылымын жетілдіруге бағытталғандығымен байланысты. Ол ғылыми қызметкерлер арасында адам ресурстарын әртараптандыруды насихаттауды қамтиды. Бұл мақалада әйелдердің жоғары білімге деген көзқарасы зерттеледі. Оның маңыздылығы неде? Бұл, әсіресе, жоғары оқу орындарының мүмкіндіктері. Ол сонымен қатар әйелдердің білімін жалғастыруға деген ықыласына әсер ететін басқа саладағы әйелдердің тасымалдау мүмкіндіктерін талқылайды. Оның жеке өмірге әсері қандай? Жоғары білім сонымен қатар өзін-өзі дамыту, жеке жетілу және отбасылық қарым-қатынасты қамтиды. Зерттеу әлеуметтік мінез -құлықтың төрт негізгі факторын қамтитын әлеуметтік мінез -құлық қарым -қатынасының өзгеруі аясында ұсынылды. Әйелдер арасында жартылай құрылымдық сұхбат жүргізілді. Сұхбатты талдау үшін Dedoose бағдарламалық жасақтамасы қолданылды. Зерттеу нәтижелері бойынша әйелдердің жоғары оқу орындарына қатысуына үлкен әсер ететін екі негізгі фактор анықталды. Бұл факторлар мәдени стандартты отбасылық мәселелер. Әйелдерге жоғары білім берудің негізгі нәтижелері: әлеуетті іске асыру, әйелдер құқығын қолдау. Бұл әлеуметтік мінез -құлықтың саясатты әзірлеудегі, заңдар мен нормативтік құқықтық актілердегі маңыздылығын анықтайды.

Авторлар туралы

Р. С. Макашева
Тұран университеті
Қазақстан

докторант 

Сәтбаева к. 16А, 050013 Алматы



Л. А. Тусупова
Тұран университеті
Қазақстан

оқу ісі жөніндегі проректор 

Сәтбаева к. 16А, 050013 Алматы



Әдебиет тізімі

1. Eller R., Alford P., Kallmünzer A. Peters M. (2020) Antecedents, consequences, and challenges of small and medium-sized enterprise digitalization. Journal of Business Research.. 112.. 119-127.

2. Godwin M., Mehmet K., Justus H. (2020) Digitalization and economic growth: A comparative analysis of Sub-Saharan Africa and OECD economies. Telecommunications Policy. 2020. 44.

3. KPMG: Impact of COVID-19 on the key economic sectors of Kazakhstan [Electronic resource]. – Mode of access: https://home.kpmg/kz/ru/home/insights/2020/05/covid-key-economy-sectors.html (Retrieved from 01.08.2021)

4. Erkan, T.E., Rouyendegh, B.D. (2012). ERP business productivity evaluation by using multicriteria decision making among end users in Turkish manufacturing Industry. 2nd World conference on Information Technology (WCIT-2011) AWER Procedia, 1, 245-249.

5. Strategy for Denmark’s Growth. (2018). [Electronic resource]. – Mode of access: https://eng.em.dk/media/10566/digital-growth-strategy-report_uk_web-2.pdf (Retrieved from 25.06.2021)

6. Vial G. (2019) Understanding digital transformation: A review and a research agenda // The Journal of Strategic Information Systems, 28(2), 118– 144.

7. Sebastian I., Ross J., Beath C., Mocker M., Moloney K., Fonstad N. (2017) How big old companies navigate digital transformation . MIS Quarterly. (2020), 16(3), 197–213.

8. Guo, H., Yang, Z., Huang, R., & Guo, A. (2020). The digitalization and public crisis responses of small and medium enterprises: Implications from a COVID-19 survey. Frontiers of Business Research in China, 14(1), 1-25.

9. Michaelidou N., Siamagka N. T., Christodoulides G. (2011) Usage, barriers and measurement of social media marketing: An exploratory investigation of small and medium B2B brands // Industrial Marketing Management (2020), 40(7), 1153– 1159.

10. Peltier J. W., Schibrowsky J. A., Zhao Y. (2009). Understanding the antecedents to the adoption of crm technology by small retailers: Entrepreneurs vs owner-managers. International Small Business Journal, 307–336.

11. Eryeşil, K. (2021). Digital Leadership, Leadership Paradigm of the Digital Age: A Conceptual Framework. Equinox Journal of Economics Business and Political Studies, 8(1), 98-112.

12. Pan C. L., Lin J., Wang Y., Zhou Z., Mo Y. (2020) Bibliometric analysis of digitization business economy. Web of Conferences, 214, 3– 16.

13. Şchiopu R. (2020) Proceedings of the 14th International Conference on Business Excellence. 385- 397.

14. Acciarini, C., Borelli, F., Capo, F., Cappa, F., Sarrocco, C. (2021). Can digitalization favour the emergence of innovative and sustainable business models? A qualitative exploration in the automotive sector. Journal of Strategy and Management, 30(8), 143-1160.

15. Priyono, A., Moin, A., Putri, V. N. A. O. (2020). Identifying digital transformation paths in the business model of smes during the covid-19 pandemic // Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 6(4), 1–22.

16. Fletcher, G., Griffiths, M. (2020) Digital transformation during a lockdown. International journal of information management, 55.

17. Fitriasari, F. (2020) How do Small and Medium Enterprise (SME) survive the COVID-19 outbreak? Jurnal Inovasi Ekonomi, 5(02), 53–62.

18. Kane G., Palmer D., Phillips A. N., Kiron D.,Buckley, N. (2015) Strategy, not technology, drives digital transformation. MIT Sloan Management Review, 6.

19. Nambisana S., Wrightb M. , Feldman M. (2019) The digital transformation of innovation and entrepreneurship: Progress, challenges and key themes. Research Policy, 48(8).

20. Ministry of National Economy of the Republic of Kazakhstan Committee on Statistics Kazakhstan [Electronic resource]. – Mode of access: https://stat.gov.kz/ (Retrieved from 10.07.2021)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Макашева Р.С., Тусупова Л.А. COVID-19 аясында шағын және орта бизнестің дамуына әсер ететін сандық факторлар. Economics: the strategy and practice. 2021;16(4):6-17. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-4-6-17

For citation:


Makasheva R.S., Tussupova L.A. Digital Factors Influencing Small and Medium-Sized Businesses in the Context of COVID. Economics: the strategy and practice. 2021;16(4):6-17. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2021-4-6-17

Қараулар: 635


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)