Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Профессорлық-оқытушылық құрам арасында қалыптастырылған ұсыныстар негізінде жоғары оқу орындарындағы инновацияларды басқаруды талдау

https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-184-194

Толық мәтін:

Аннотация

Жұмыс күшінің құзыреттілігі елдегі өндірістің тиімділігін, демек, халықтың әл-ауқатын анықтайды. Бұл ретте жоғары оқу орындарының рөлі зор, өйткені олар елдегі ұйымдар үшін жұмыс күшін дайындайды. Жоғары сапалы жұмыс күшін дайындау университеттерден жоғары білім саласындағы жаңа технологиялар мен инновацияларға ілесуді талап етеді. Осылайша, инновацияларды басқару жоғары оқу орындары үшін ең жоғары басымдық болып табылады. Бұл мақала инновациялық менеджмент тиімділігін бағалау критериі ретінде қызмет ететін жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамы арасында қалыптасқан түсініктерді зерттеуге бағытталған. Зерттеу әдісі зерттеу мәселесі мен мақсаттарына сәйкес бейімделді. Зерттеудің шектеулері оның бір қалада орналасқан бірқатар университеттермен шектелуі және басқа қалалардағы жағдайды толық көрсетпеуі мүмкін. Осы мақсатты орындау үшін инновацияларды қабылдау мен қатынасты және инновацияларды басқару тиімділігін бағалайтын эксперттік интервью сұрақтары дайындалды. Талдау жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін 20 респонденттің жауаптарын біріктірді. Сауалнама жауаптары жасырын заңдылықтарды ашу және саясаткерлер мен болашақ зерттеушілер үшін практикалық ұсыныстар дайындау үшін санатталған және синтезделген. Сараптама қорытындысы бойынша педагогикалық ұжымның білім беру саласындағы инновациялар туралы жеткілікті білімі бар екені анықталды. Сонымен қатар, олар бар инновациялық шешімдерді жасау немесе пайдалану арқылы инновациялық үдеріске қатысуға дайын деген қорытынды жасалынды. Сондай-ақ, зерттеу қаржыландыруға қатысты мәселелердің бар екенін және инновациялық менеджментке көбірек қатысуды ынталандыру үшін университеттің сыйақысы мен ішкі саясатын түзету қажеттілігін көрсетеді.

Авторлар туралы

Д. М. Мухияева
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Мухияева Д.М. – PhD

Сәтпаева 2, 010000, Нұр-Сұлтан



Т. Ш. Шаяхметова
Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Қолданбалы зерттеулер институты
Қазақстан

Шаяхметова Ш.Т. – мемлекеттік және жергілікті басқару докторы

Абай 33а, 010000, Нұр-Сұлтан



Ж. С. Утегенова
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
Қазақстан

Утегенова Ж.С. – PhD

Абай 76, 020000, Көкшетау



Әдебиет тізімі

1. Dong, P., & Tu, C. C. (2021). Research on the Impact of University Innovation and Entrepreneurship Education on University Students’ Entrepreneurship Willingness Based on Virtual Reality Technology. Mathematical Problems in Engineering, 2021, 1-8. https://doi.org/10.1155/2021/97307055

2. Döringer, S. (2021). ‘The problem-centred expert interview’. Combining qualitative interviewing approaches for investigating implicit expert knowledge. International Journal of Social Research Methodology, 24(3), 265-278. https://doi.org/10.1080/13645579.2020.17667777

3. Gupta, A. (2009). A Study of metrics and measures to measure innovation at firm level & at national level. Economics Papers from University Paris Dauphine, Paris.

4. Hausman, N. (2022). University innovation and local economic growth. The Review of Economics and Statistics, 104(4), 718-735. https://doi.org/10.1162/rest_a_01027

5. De las Heras-Rosas, C., & Herrera, J. (2021). Research trends in open innovation and the role of the university. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7(1), 29. https://doi.org/10.3390/joitmc7010029

6. Jain, N. (2021). Survey versus interviews: Comparing data collection tools for exploratory research. The Qualitative Report, 26(2), 541-554. https://doi.org/10.46743/2160-3715/2021.44922

7. Johannessen, J. A., Olsen, B., & Lumpkin, G. T. (2001). Innovation as newness: what is new, how new, and new to whom?. European Journal of innovation management, 4(1), 20-31. https://doi.org/10.1108/14601060110365547

8. Kirdasinova, К. A., Turmakhanbetova, S., Shayakhmetova, S. T., Mukhamedzhanova, A. G., & Nurmukhametov, N. N. (2016). Innovative development of the education system in the Republic of Kazakhstan.

9. Mukhiyayeva, D. M. (2017). Investment and innovation in the Republic of Kazakhstan. World scientific expanse, 353-358.

10. Rajiani, I., & Ismail, N. (2019). Management Innovation in Balancing Technology Innovation to Harness Universities Performance in the Era of Community 4.0. Polish Journal of Management Studies, 19(1), 309-321. https://doi.org/10.17512/pjms.2019.19.1.244

11. Rhéaume, L., & Gardoni, M. (2016). Strategymaking for innovation management and the development of corporate universities. International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM), 10(1), 73-84. https://doi.org/10.1007/s12008-015-0291-2

12. Richtnér, A., Brattström, A., Frishammar, J., Björk, J., & Magnusson, M. (2017). Creating better innovation measurement practices. MIT Sloan Management Review, 59(1), 45.

13. Sadyrova, M., Yusupov, K., & Imanbekova, B. (2021). Innovation processes in Kazakhstan: development factors. Journal of Innovation and Entrepreneurship, 10(1), 1-13. https://doi.org/10.1186/s13731-021-00183-3

14. Schumpeter, J. A. (2002). Capitalism, socialism and democracy. London: Allen & Unwin.

15. Stone, A., Rose, S., Lal, B., & Shipp, S. (2008). Measuring innovation and intangibles: A business perspective. Institute for Defense Analysis, Science and Technology Policy Institute, Washington, 31, 277-280.

16. Tejedor, S., Cervi, L., Pérez-Escoda, A., Tusa, F., & Parola, A. (2021). Higher Education Response in the Time of Coronavirus: Perceptions of Teachers and Students, and Open Innovation. Journal of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity, 7(1), 43. https://doi.org/10.3390/joitmc7010043

17. Theeranattapong, T., Pickernell, D., & Simms, C. (2021). Systematic literature review paper: the regional innovation system-university-science park nexus. The Journal of Technology Transfer, 46(6), 2017-2050. https://doi.org/10.1007/s10961-020-09837-y

18. Uvaleyeva, Z., Mukhiyayeva, D., Baranova, I., Valieva, M., & Kopylova, O. (2019). Positioning of post-soviet universities in international ratings: case of entrepreneurship education. Journal of Entrepreneurship Education, 22(6), 1-15.

19. Von Soest, C. (2022). Why Do We Speak to Experts? Reviving the Strength of the Expert Interview Method. Perspectives On Politics, 1-11. https://doi.org/10.1017/s15375927220011166


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мухияева Д.М., Шаяхметова Т.Ш., Утегенова Ж.С. Профессорлық-оқытушылық құрам арасында қалыптастырылған ұсыныстар негізінде жоғары оқу орындарындағы инновацияларды басқаруды талдау. Economics: the strategy and practice. 2022;17(3):184-194. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-184-194

For citation:


Mukhiyayeva D.M., Shayakhmetova Sh.T., Utegenova Zh.S. Analysis of Innovation Management in Higher Educational Institutions Based on Perceptions Formed among the Teaching Personnel. Economics: the strategy and practice. 2022;17(3):184-194. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-184-194

Қараулар: 549


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)