Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАН НАРЫҒЫНДА БРЕНДИНГТІҢ ДАМУЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазақстан Республикасы үшін ұлттық өнім өндірушілер бағытында бренд қалыптастыру көптеген мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру құралы болып табылады. Бренд рөлі нарықта кәсіпкерлік бәсекеге қабілеттілік артқан сайын өз өзектілігін дәлелдеп отыр. Берілген мақаланың негізгі мақсаты ретінде нарықтық кеңістіктің жаһандануы, ақпараттық технологияларның кеңінен дамуы және инновациялық жасақтаулар жағдайында бәсекелік күресте күшейіп отырғандықтан брендті басқарудың маркетингтік технологиясын жетілдіру бойынша теориялық анықтамаларын қарастыра отырып, ұсыныстар жасақтау қарастырылған.Қазақстан имиджін алға жылжытатын жағдайларды алып қарасақ, әлі де кемшіліктерді көреміз. Ғылыми мақаладағы ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған Қазақстан имиджі мен маркетингтік технологиялар арасындағы әлеуметтік-экономикалық қатынастар зерттеу жүргізудің қажеттілігін көрсетеді.Зерттеудің ғылыми жаңашылдығы - бәсекелік артықшылыққа ие болып отырған брендті маркетингтік басқарудағы бренд-менеджментті дамытудың ғылыми тәсілдері талданып, жүйеленуі, брендті басқаруда қолданылатын маркетингтік технологиялар жасақталуы.Зерттеудің нәтижелері маркетинг мәселелерін және бренд-менеджментті теориялық игеру үшін қолданылуы мүмкін. Брендті басқарудың маркетингтік технологияларын қолдану бойынша жасақталған әдістемелік жағдайлар мен ұсыныстар болашақта корпоративтік брендтің тұтынушылық құндылығын арттырады, компаниядағы стратегиялық бәсекелік артықшылықтарды қалыптастырады.Сонымен қатар брендингке ерекше әсер ететін макроэкономикалық факторлар мен технологиялық факторлар қарастырылды. Соңғы кездері қоғам индустриалды даму формасынан постиндустриалды даму формасына көшкен кезеңде ақпараттық сектор заманауи экономиканы дамытушы құралдардың бірі болды. Соның ішінде телекоммуникациялық компаниялардың сауда маркаларының дамуы жалпы брендингтің дамушы құралы болатындығы мақалада қарастырылды.

Авторлар туралы

Р. К. Сабирова
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Қазақстан


А. Д. Мукашева
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Қазақстан


А. Ж. Таирова
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Hodges J., Martin G. (2012). Can leadership branding work in theory and practice to resolve the integration-responsiveness problems facing multinational enterprises?// International journal of human resource management. - Vol. 23. - No. 18. - Pp. 3794-3812.

2. Hyun SS, Han H.(2012). А model of a patron›s innovativeness formation toward a chain restaurant brand// international journal of contemporary hospitality management. -. Vol. -24. No. 2-3. - Pp. 175-199.

3. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» Жолдауы.- 2017 ж. қаңтар// https://pdf.egemen.kz

4. R.K. Serkebayeva, G.K. Kazbekov, R.K. Sabirova (ed.). The Impact of Finance on the Level and the Quality of Life: The Case of Kazakhstan// European Research Studies Journal Volume XXI, Issue 4, 2018.- Pp. 859-874.

5. Турлыбекова Н.М., Сейдалиева Д.А. Тұтыну тауарлар нарығындағы брендингті қолдану ерекшеліктері- әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қаласы, Қазақстан Республикасы (https://www.google.kz)

6. Eshuis J, Braun E, Klijn E.H. Place(MAY/ JUNE 2013), Marketing as Governance Strategy: An Assessment of Obstacles in Place Marketing and Their Effects on Attracting Target Groups//Public Administration Revie. -, Vol. 7. - No. 3. - Pp. 507-516

7. Yakimova R., Mavondo F., Freeman S.(2017).Brand champion behaviour: Its role in corporate branding.//JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT. - Vol. 24. - No 6. - Рр: 575-591.

8. Антошкин С. И. Капитал бренда: основные интерпретации и модель управления/ / Вестник С.-Петербург. ун-та. Менеджмент. 2014. - Вып. 4. - С.68-100.

9. Kotler P., Armstrong G. Principles of Marketing. Global ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2014.

10. Dictionary of Marketing Terms // American Marketing Association. URL: https://www. ama.org/ resources/Pages/Dictionary.aspx (дата обращения: 14.10.2014).

11. McDonald M., Wilson H. Marketing Plans: How to Prepare Them, How to Use Them. 7th ed.: John Wiley & Sons, 2011.

12. Соловьева Д. В., Афанасьева С. В. Анализ позиции брендов на рынке: эволюция подходов // Вестн. С.-Петерб. ун-та. Сер. Менеджмент. 2012. - Вып. 4. - С. 49-81.

13. Listerborn С.( 2017). The flagship concept of the ‹4th urban environment›. Branding and visioning in Malmo, Sweden//PLANNING THEORY& PRACTICE.Vol. 18. - No. 1. - Рр. 11-33.

14. Eshuis J. Edwards A. (APRIL 2013). Branding the City: The Democratic Legitimacy of a New Mode of Governance//Urban Studies.- Vol. 50. - No. 5. - Pp. 1066-1082.

15. Аакер Д. Создание сильных брендов / Пер. с англ. М.: Издат. дом Гребенникова, 2003. - 340с.

16. Vithala R. Rao, Manoj K. Agarwal, Denise Dahlhoff(Oct., 2004). How Is Manifest Branding Strategy Related to the Intangible Value of a Corporation?//Journal of Marketing - Vol. 68. - No. 4. - Pp. 126-141.

17. Brian R Chabowski, Saeed Samiee, G Tomas M Hult. (August 2013), A bibliometric analysis of the global branding literature and a research agenda//Journal of International Business Studies. - Vol. 44. - No. 6. - Pp. 622-634.

18. Ansgar Wohlschlege(March 2011), Quality Choice when Brand Image Matters: Comment//Journal of Institutional and Theoretical Economics (JITE) // Zeitschrift für die gesamte Staatswissenschaft, Vol. 167, No. 1, 28th International Seminar on the New Institutional Economics - Business-to-Consumer Transactions pp. 122-125.

19. Жакенова К.А., Каирова А.А. Стратегические векторы странового бренда: теория и практика зарубежных стран // Экономика. Стратегия и практика. - 2013 - -№ 1 (25). - С.15-18.

20. Best Global Brands // Interbrand. URL: http:// bestglobalbrands.com/previous-years/2017 (дата обращения 19.10.2017).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сабирова Р.К., Мукашева А.Д., Таирова А.Ж. ҚАЗАҚСТАН НАРЫҒЫНДА БРЕНДИНГТІҢ ДАМУЫ. Economics: the strategy and practice. 2019;14(1):163-180.

Қараулар: 555


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)