Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

АНАЛИЗ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ АКТИВНОСТИ В СФЕРЕ ТУРИЗМА РЕГИОНОВ КАЗАХСТАНА

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі заманғы туристік бизнес экономиканың ең ірі және тез өсетін секторларының бірі болып табылады. Жиі туризм индустриясы қоғамдағы экономикалық және әлеуметтік өзгерістердің делдалы ретінде қарастырылады. Сонымен қатар, туризм шетел валютасын тарту жолымен жалпы ұлттық бірлестікті қолдауға, мәдени қызмет пен дәстүрлі қолөнерді көтермелеуге, қызметтердің әртүрлі секторларының өмір сүруіне елеулі ықпал етуге қабілетті. Туризм индустриясы басым түрде әлеуметтік мәселелерді жоюға қабілетті, мемлекеттің дамуына және жалпы ішкі өнімнің өсуіне әкелетін бюджетті толықтыруға түрткі болатын туристік кәсіпкерлікті дамыту есебінен жұмыс орындарын құру жұмыссыздық деңгейін т өмендетуде елеулі рөлге ие.Жұмыстың мақсаты Қазақстан өңірлеріндегі туризм саласындағы кәсіпкерлік белсенділіктің даму деңгейін анықтау. Зерттеу топтау, динамика қатарлары негізгі статистикалық әдістерді қолдануға негізделген.Мақалада соңғы 5 жылдағы динамикадағы туризм түрлері бойынша туристік ағындарға, жалпы ішкі өнімдегі туризм үлесіне, туризм саласындағы белсенді субъектілер санына талдау жүргізілді.Зерттеу нәтижесі ретінде туризмдегі кәсіпкерлік белсенділікті дамыту бойынша Қазақстан облыстарының рейтингі, туризмдегі кәсіпкерлікті дамытуды тежейтін факторларды анықтау, туристік дестинациялар ретінде облыстардың тартымдылығын арттыру бойынша ұсыныстар алынды.Зерттеу нәтижелерін қолдану саласы туристік индустрия субъектілерінің қызметі болып табылады: Мәдениет және спорт министрлігі, туризмді дамыту жөніндегі басқармалар, туроператорлар мен турагенттер, салалық ұйымдар, тұтынушылар.Зерттеу нәтижелері 2023 жылға дейін туризмді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде туризмді дамытудың өңірлік бағдарламаларын әзірлеу кезінде пайдаланылуы мүмкін.

Авторлар туралы

А. Тлеубердинова
КАРАГАНДИНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМ. АКАДЕМИКА Е.А. БУКЕТОВА
Қазақстан


Ж. Шаекина
КАРАГАНДИНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМ. АКАДЕМИКА Е.А. БУКЕТОВА
Қазақстан


Д. Салауатова

Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Esfandiar K., Sharifi-Tehrani M., Pratt S. & Altinay (2017). Understanding entrepreneurial intentions: A developed integrated structural model approach. Journal of Business Research.

2. Guerrero M., Rialp J. & Urbano D. (2008). The impact of desirability and feasibility on entrepreneurial intentions: A structural equation model. International Entrepreneurship and Management Journal, 4(1), 35- 50.

3. Cole A.H. (1946). An Approach to the Study of Entrepreneurship: A Tribute to Edwin F. Gay. The Journal of Economic History, 6(S1), 1-15.

4. Wilken P.H. (1979). Entrepreneurship: A comparative and historical study. Norwood, NJ: Ablex Publishing Corporation.

5. Timmons J.A. & Spinelli S. (2008). New Venture Creation: Entrepreneurship for the 21st Century (8th ed.). London: McGraw-Hill Education.

6. Moriano J.A., Gorgievski M., Laguna M., Stephan U. & Zarafshani, K. (2012). A Cross-Cultural Approach to Understanding Entrepreneurial Intention. Journal of Career Development, 39(2), 162-185.

7. Hernández-Perlines F. (2016). Entrepreneurial orientation in hotel industry: Multi-group analysis of quality certification. Journal of Business Research, 69(10), 4714-4724.

8. Schumpeter J.A. (2017). Theory of economic development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest, and the Business Cycle. London: Routledge.

9. Drucker P. (2017). The Age of Discontinuity: Guidelines to Our Changing Society (2nd ed.). New York: Routledge.

10. Britton S. (1991). Tourism, capital, and place: Towards a critical geography of tourism. Environment and planning D: society and space, 9(4), 451-478.

11. Ritchie J.B. & Crouch G.I. (2003). The competitive destination: A sustainable tourism perspective. Wallingford: CABI Publishing.

12. Lopéz E.P., Buhalis D. & Fyall A. (2009). Entrepreneurship and innovation in tourism. PASOS: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 7(3), 355- 357.

13. Getz D., Carlson J. & Morrison A. (2004). The family business in tourism and hospitality. Wallingford, UK: CABI Publishing.

14. Koh K.Y. & Hatten T.S. (2002). The tourism entrepreneur: The overlooked player in tourism development studies. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 3(1), 21-48.

15. Buhalis D. & Main H. (1998). Information technology in peripheral small and medium hospitality enterprises: strategic analysis and critical factors. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 10(5), 198-202.

16. Peters M., Frehse J. & Buhalis D. (2009). The importance of lifestyle entrepreneurship: A conceptual study of the tourism industry. PASOS. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 7(3), 393- 405.

17. Thomas R. (2000). Small firms in the tourism industry: some conceptual issues. International Journal of Tourism Research, 2(5), 345-353.

18. Samie, S. & Akhoondzadeh M. (2014). The role of entrepreneurship in tourism industry development. European Online Journal of Natural and Social Sciences: Proceedings, 2(3 (s)), 1423-1430.

19. Туризм Казахстана 2013-2017: статистический сборник. - Астана, 2018. - 61 с. [Электронный ресурс]. URL: http://stat.gov.kz/faces/ wcnav_externalId/publicationsCompilations?lang=r u&_afrLoop=5146114418845680#%40%3F_afrLoop %3D5146114418845680%26lang%3Dru%26_adf.ctrl- state%3Doya62v4jl_25 (дата обращения 07.12.2018)

20. Министерство национальной экономики Республики Казахстан. Комитет по статистике. Официальная статистическая информация. [Электронный ресурс]. URL: http://stat.gov.kz/ faces/wcnav_externalId/homeNumbersTourism?_ afrLoop =5146201869148759#%40%3 F _ afrLoop% 3 D 5146201869148759% 26 _ adf. ctrl- state%3Doya62v4jl_63 (дата обращения 07.12.2018)

21. Tleuberdinova A.T. , Salauatova D.M. Features of entrepreneurship activities in tourism // The Bulletin of the National academy of sciences of the Republic of Kazakhstan. ISSN 1991-3494 Volume 1, Number 371 (2018), 6 - 22 URL: http://nauka-nanrk.kz/ru/assets/% D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0 %BB%202018%201/%D0%92%D0%B5%D1%81%D 1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA_01_2018__%D0 %93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%AB %D0%99.pdf (дата обращения 02.12.2018)

22. Транспорт в Республике Казахстан 2013- 2017: статистический сборник. Астана, 2018. - 106 с. [Электронный ресурс]. URL: http://stat.gov.kz/faces/ wcnav_externalId/publicationsCompilations?lang=r u&_afrLoop=3772290779132779#%40%3F_afrLoop %3D3772290779132779%26lang%3Dru%26_adf.ctrl- state%3D19iicl4fjf_165 (дата обращения 02.12.2018)

23. OECD (2017), “Financing approaches for tourism SMEs and entrepreneurs”, OECD Tourism Papers, 2017/03, OECD Publishing, Paris. http:// dx.doi.org/10.1787/8d06572a-en (дата обращения 02.03.2019)

24. The Impact of Taxes on the Competitiveness of European Tourism. Final Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2017. ISBN 978-92-79-69659-6 doi: 10.2873/22642. http://www. europa.eu (дата обращения 02.12.2018)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубердинова А.Т., Шаекина Ж.М., Салауатова Д.М. АНАЛИЗ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ АКТИВНОСТИ В СФЕРЕ ТУРИЗМА РЕГИОНОВ КАЗАХСТАНА. Economics: the strategy and practice. 2019;14(2):141-154.

Қараулар: 578


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)