Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Экологиялық маркетинг және оның қолданылу ерекшеліктері

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала экологиялық маркетингте қолданылатын жаңа маркетингтік стратегияларды зерттеуге арналған. Қоршаған ортаны қорғау мәселелері баспасөз беттерінде тұрақты жарияланып, әлемнің көптеген елдерінің саяси күн тәртібінде тұр. Қоғам барлық тұтынушылардың өз қажеттіліктерін қанағаттандыруға ұмтылуы мен өз өмір сүру ортасын сақтау ниеті арасындағы тепе-теңдікті табуға ұмтылуда. Соңғы жылдары өндірістік сектордың қоршаған ортаның жай-күйіне әсері бойынша алаңдаушылық тек үкімет пен ғалымдарды ғана емес, сонымен қатар қоғамның барлық қатысушыларын да қамтып отыр. Ол экологиялық маркетинг сияқты бағытты дамытуда шешуші рөл атқаруда. Экологиялық маркетинг нарықтың экологиялық өмір сүру ортасын құруға жаппай ұмтылу жағдайында бизнестің өмір сүру жүйесінің құрылымын ойластыруға және әзірлеуге мүмкіндік береді. Зерттеуде авторлар экологиялық маркетинг қоғамның тұрақты дамуына жағдай жасау құралдарының бірі болатынын көрсетеді.

Авторлар туралы

Г. А. Садыханова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан


Б. Б. Рысбаева
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Shrivastava P. Castrated Environment: Greening Organizational Studies. Organization Studies, 15, no.5(1994):705-726.DOI:10.1177/017084069401500504.

2. Хачатуров А.Е., Гусева Т.В., Кретов И.И., Панин Г.С. Экологический маркетинг // Маркетинг в России и за рубежом. - 2000. - № 4. - С.30-37.

3. Эриашвили Н.Д., Ховард К., Цыпкин Ю.А., Соловьев Б.А., Федосеев В.В., Алексеев С.В. Маркетинг. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.- 350 с.

4. Введение в экологический маркетинг: уч. пособие / Жубанова Л. К., Сармурзина А. Г., Ефремова С. В., и др.; Каз. гос. ун-т им. Аль-Фараби, Хим. фак. - Алматы: Қазақ ун-тi, 2000. - 315 с.

5. Маркетинг: Энциклопедия: пер. с англ. / Под ред. М.Бейкера. - СПб.: Питер, 2002.- 1198 с.

6. Системы экологического менеджмента для практиков / С.Ю. Дайман, Т.В. Островкова, Е.А. Заика, Т.В. Сокорнова / Под ред. С.Ю. Даймана. - М.: Изд-во РХТУ им. Д.И. Менделеева, 2004. - 248 с.

7. Carson, Rachel. Silent Spring. - Mariner Books, 2002. - 368 р.

8. Henion K., Kinnear T. Ecological Marketing. American Marketing Association, 1976.

9. Лукина А.В. Экологический фактор в современном маркетинге: дисс. ... канд. экон. н. - М., 2003. - 135 с.

10. Сайт компании «Ben&Jerry`s» [Электронный ресурс] Режим доступа: URL: http://www.benjerry. com (дата обращения 15.05.2020 г.)

11. It›s Not Easy Being Green: Green Marketing. 8-13 января 2011 г.http://www.cbc.ca/ageofpersuasion/ episode/season-5/2011/01/08/its-not-easy-being-green- green-marketing (Дата обращения 10.03.2020).

12. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. - М.: Вильямс, 2009. - 1072 с.

13. Смирнова Е.В. Экологический маркетинг // Практический маркетинг, 2010. - № 4 (158). - С.9-14.

14. A Look Back at Green Marketing in 2007 [Электронный ресурс] - URL: http://marketinggreen. wordpress.com/2007/12/29/a-look-back-at-green-marketing-in-2007 (Дата обращения: 10.02.2020).

15. Grant J. The Green Marketing Manifesto.- Chichester: Wiley, 2008. - 320 с.

16. Grant J. The Green Marketing Manifesto. John Wiley & Sons, Inc., 2007.

17. Результаты социологического опроса на тему «Экологически безопасная продукция», 2008 [Электронный ресурс] Режим доступа: URL: URL: http://www.ecounion.ru/ru/site.php?content=detailcontent. php&blockID=943# (Дата обращения 10.03.2020).

18. Queensland Government. Green marketing: The competitive advantage of sustainability [Электронный ресурс] - URL: https://www.business.qld.gov.au/business/ running/marketing/marketing-basics/seven-ps-marketing (Дата обращения: 28.02.2020).

19. Kontic I., Biljeskovic J. Greening the marketing mix. 2010. P. 62 [Электронный ресурс] - URL: http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:329044/ fulltext01.pdf (Дата обращения: 28.02.2020).

20. Prakash A. Green marketing, public policy and managerial strategies. Business Strategy and the Environment. 2002. № 11. P. 285 - 297. doi: 10.1002/ bse.338.

21. Polonsky M. J., Rosenberger P. J. Reevaluating Green Marketing: A Strategic Approach. Business Horizons. 2001. - Vol. 44. № 5. - P. 21 - 30.

22. Ginsberg J. M., Bloom P. N. Choosing the Right Green Marketing Strategy. MIT Sloan Management Review, 2004. - Vol. 46. № 4. - P. 79 - 84.

23. Маркетинг на страже экологии: примеры удачного партнерства брендов ради спасения окружающего мира // 17 октября 2017 [Электронный ресурс] - URL: https://promdevelop.ru/marketing-na-strazhe-ekologii/(Дата обращения 09.03.2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Садыханова Г.А., Рысбаева Б.Б. Экологиялық маркетинг және оның қолданылу ерекшеліктері. Economics: the strategy and practice. 2020;15(2):203-211.

For citation:


Sadikhanova G.A., Rysbaeva B.B. Ecological marketing and features of its application. Economics: the strategy and practice. 2020;15(2):203-211. (In Russ.)

Қараулар: 13220


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)