Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Жоғары білім беру жүйесін бағалау ерекшеліктері

Толық мәтін:

Аннотация

Білім беру жүйесінің, оның ішінде жоғары білім беру жүйесінің тиімді жұмыс істеуі қазіргі әлемдегі елдің әлеуметтік-экономикалық дамуымен байланысты белсенді талқыланатын тақырыптардың бірі болып табылады. Елдің мәртебесі оның білім беру әлеуетін іске асыру деңгейімен анықталатыны белгілі, оның негізгі көрсеткіші әлемдік рейтингтердегі жоғары оқу орнының рейтингі болып саналады. Жоғары оқу орнын әлемдік сарапшылардың бағалауына қосу және жетекші әлемдік университеттермен тең немесе салыстырылатын берік ұстанымның болуы елдің жоғары білімінің бәсекеге қабілеттілігінің белгісі және жүргізіліп жатқан реформалардың тиімділігі мен инновацияларды уақтылы енгізудің нәтижесі ретінде қарастырылуы мүмкін. ТМД мемелкеттеріндегі университеттер лайықты орын алып, осы елдердегі білім беру реформаларының тиімділігін сипаттайтын оң динамиканы көрсете алды. Аталған мақаланың авторлары жоғары білім беру саласының даму ерекшелігімен өзара байланыста жоғары білімнің халықаралық бағалау рейтингтеріндегі жоғары оқу орындарының динамикасын талдау нәтижелерін ұсынды.

Авторлар туралы

А. А. Сатыбалдин
ҚР БжҒМ ҒК Экономика институты
Қазақстан


К. А. Кирдасинова
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан


Д. М. Мухияева
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Kirdasinova K.A., Turmakhanbetova S.S., Shayakhmetova S.T., Mukadzhanova A.G. & Nurmukhametov N.N. (2016). Innovative development of the education system in the Republic of Kazakhstan. International Business Management, 10(16), 3449-3460

2. Linton J., 2018. Quiet Contributors: The Role of the Arts, Humanities and Social Sciences in Innovation. Foresight, 3: 6-12.

3. Подберезкина А.И., Большова А.Н., Podberezkina O.A. (2012). Современные университеты - кузница идеи, технологии креативного класса. Modern universities are a forge of ideas, technologies and creative class] // Вестник Московского государственного института международных отношений, 2: 231-244.

4. Rucker Schaeffer P., Fischer B., Queiroz S., 2018.Beyond Education: The Role of Research Universities in Innovation Ecosystems. Foresight, 2: 50-61.

5. Adambekova A.A. and Amankeldi N.A. 2015. The impact of government regulation on creating conditions to ensure quality of higher education. Actual Problems of Economy., 171: 89-98

6. Balatsky E.V., Ekimova, N.A., 2012. International ratings of universities: practice of making and use.Economic of Education, 2: 67-68

7. Leonova T.N. Malanicheva N.V., Malanicheva A.S., 2017. International ratings as a tool for assessing the competitiveness of universities. Universsity Bulletin, 10: 125-130

8. Rubin Y.B. (2015). Higher entrepreneurial education in Russia: problem diagnosis. Higher education in Russia, 11, 5-17.

9. Tikhonova A.D. (2018). Аssessment of the significance of the parameters of the performance of universities for stakeholders. Regional economy, 14(2), 536-546.

10. www.5top100.ru


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сатыбалдин А.А., Кирдасинова К.А., Мухияева Д.М. Жоғары білім беру жүйесін бағалау ерекшеліктері. Economics: the strategy and practice. 2020;15(4):11-20.

For citation:


Satybaldin A.A., Kirdasinova K.A., Mukhiyaeva D.M. Features of the assessment of the higher education system. Economics: the strategy and practice. 2020;15(4):11-20. (In Russ.)

Қараулар: 363


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)