Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Креативті индустрия саласындағы статистика: әдістемелік негіздерге шолу

Толық мәтін:

Аннотация

Креативті индустрияларды мониторингілеу және экономикалық даму стратегиялары мен бағдарламаларын әзірлеу үшін сала туралы сенімді және уақтылы статистикалық ақпарат қажет. Бүгінгі күні мәдениет салалары бойынша деректер жинау үшін халықаралық стандарттардың болмауы креативті индустриялардың экономикалық және әлеуметтік әсерін бақылағысы келетін үкіметтер үшін елеулі кедергі болып табылады, сондай-ақ халықаралық деңгейде салыстыруды қиындатады. Бұл зерттеудің мақсаты - креативті индустрия саласындағы статистикалық ақпаратты жинаудың әдіснамалық негіздеріне шолу жасау. Мақсатқа жету үшін әдебиеттерге құрылымдық шолу жасалды, нәтижесінде креативті индустрияларды мониторингтеу мен бағалаудың қолданыстағы әдістемелері, халықаралық тәжірибеде бар креативті индустриялар мен креативті экономика индикаторларын есептеу әдістері талданды. Статистиканы жинау кезінде туындайтын кедергілер, сондай-ақ креативті индустриялар саласында статистикалық ақпаратты жинаудың қолданыстағы әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды.

Авторлар туралы

Ж. С. Темербулатова
әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Қазақстан


А. С. Жупарова
әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Қазақстан


А. А. Нусюпаева
әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. World Commission on culture and development (1995) Our creative diversity, 302 p.

2. UNESCO (1998) Culture, Creativity and Markets. Paris: UNESCO.

3. Florida R. (2002) The Rise of Creative Class. New York: Basic Books.

4. Bille T., Schulze G. (2006) Culture in urban and regional development. Amsterdam: Elsevier, Handbook of the Economics of Art and Culture, vol. 1, pp. 1052-1099.

5. Heilbrun J., Gray C. (2004) The Economics of Art and Culture. Cambridge: Cambridge University, 388 p.

6. Press.European Comission (2015) Feasibility study on data collection and analysis in the cultural and creative sectors in the EU, 149 p.

7. Department for Culture Media and Sport, United Kingdom (DCMS) (1998) Creative Industries Economic Estimates Methodology, 28 p.

8. Netek R., Burian T., Kohn J. (2019) Mapping Creative Industries: A Case Study on Supporting Geographical Information Systems in the Olomouc Region, Czech Republic. ISPRS Int. J. Geo-Inf., vol. 8, 524, doi:10.3390/ijgi8120524

9. BOP Consulting (2010) Mapping the creative industries: a toolkit, Creative and cultural Economy series/2. London: British Council.

10. UNESCO (2007) Statistics on Cultural Industries: Framework for the Elaboration of National Data Capacity Building Projects. Bangkok, xvi, 110 p.

11. WIPO official website. Results of national studies https://www.wipo.int/copyright/en/performance/ index.html

12. WIPO (2015) Guide on Surveying the Economic Contribution of the Copyright Industries. Publication No 893.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Темербулатова Ж.С., Жупарова А.С., Нусюпаева А.А. Креативті индустрия саласындағы статистика: әдістемелік негіздерге шолу. Economics: the strategy and practice. 2020;15(4):139-146.

For citation:


Temerbulatova Z.S., Zhuparova A.S., Nussyupayeva A.A. Statistics in the field of creative industries: review of methodological basis. Economics: the strategy and practice. 2020;15(4):139-146. (In Russ.)

Қараулар: 507


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)