Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Қазақстан Республикасында қызмет көрсету саласындағы инновациялық нарықты дамытуды басқару

https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-66-80

Толық мәтін:

Аннотация

Инновациялық қабілет көбінесе тұрақты бәсекелестік артықшылыққа ие болудың шешуші элементі ретінде қарастырылады. Азық-түлік компаниялары ішіндегі инновациялық даму мәселесі зерттеу тақырыбы болғанына қарамастан, қызмет көрсету ұйымдарында, әсіресе Қазақстан Республикасының контекстінде инновациялық менеджментті қалай жүргізу керектігі туралы сұрақтар әлі де бар. Осы зерттеудің негізгі мақсаты Қазақстан Республикасында қызмет көрсетушілер арасында Инновациялық процестерді ынталандырудың жаңа теориялық тұжырымдамасын әзірлеу болып табылады. Осылайша, осы мақаладағы басты мәселе-ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, инновациялар нарығын басқару арқылы қызметтерді ұсынатын отандық компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қандай шаралар қолдану керек. Осы зерттеудің нәтижелері инновациялық нарықты басқа салалар пайда көре алатын ерекше сала ретінде түсінуді тереңдетуге маңызды мүмкіндік береді. Зерттеу нәтижесінде авторлар тапсырыс берушінің элементін қамтитын теориялық тұжырымдаманы ұсынды, оның бірлескен продюсерінің рөлі қызмет көрсету саласында ерекше маңызды. Сонымен қатар, инновациялық белсенділік пен елдің аумақтық бөлімшелері арасындағы экономикалық айырмашылықтарға байланысты жергілікті инновациялық кеңселерге әр аймақ үшін инновациялық қызметтердің басым бағыттарын анықтауға көбірек өкілеттік беру тиімдірек. Осы зерттеу Қазақстандағы қызмет көрсету саласындағы инновацияларды басқару саласындағы келесі зерттеулер үшін жаңа негіз қалайды.

Авторлар туралы

К. А. Кирдасинова
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Кирдасинова К.А. – э.ғ.к., профессор

Сәтпаева 2, 010008, Нұр-Сұлтан



Н. Б. Омарбекова
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Омарбекова Н.Б. – «Инновациялық менеджмент» мамандығының докторанты

Сәтпаева 2, 010008, Нұр-Сұлтан



Әдебиет тізімі

1. H. Urbancova, Hana, U. (2013). Competitive advantage achievement through innovation and knowledge. Journal of competitiveness, 5(1), 82-96. https://doi.org/10.7441/joc.2013.01.06

2. Doğan, H., Nebioğlu, O., Aydın, O., & Doğan, İ. (2013). Architectural innovations are competitive advantage for hotels in tourism industry?: What customers, managers and employees think about it?. Procedia-social and behavioral sciences, 99, 701-710. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.541

3. Dereli, D.D. (2015). Innovation management in global competition and competitive advantage. Procedia-Social and behavioral sciences, 195, 1365-1370. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.06.323

4. P.J.Milliken, (2012). Examining the Nexus between Grounded Theory and Symbolic Interactionism, 1, 548-553.

5. Engward H (2013) Understanding grounded theory.Nursing Standard. 28, 7, 37-41, 28(7), 37. https://doi.org/10.7748/ns2013.10.28.7.37.e7806

6. Engward, H. (2013). Understanding grounded theory. Nursing Standard (through 2013), 28(7), 37. https://doi.org/10.7748/ns2013.10.28.7.37.e7806

7. E.M.Rogers (1962). Diffusion of Innovations. New York: The Free Press.

8. gov.egov.kz. Total volume of services provided by regions in 2021 (2021) [updated May 11,2020; cited April 15, 2022]. Available: https://www.gov.kz/memleket/entities/stat?lang=en

9. TheGlobalEconomy.com. Global economy, world economy | TheGlobalEconomy.com. (2019) [updated January 24, 2019; cited April 10, 2022]. Available: https://www.theglobaleconomy.com/.

10. Chesbrough, H. W. (2011). Bringing open innovation to services. MIT sloan management review, 52(2), 85.

11. Edvardsson, B., Gustafsson, A., Kristensson, P., & Witell, L. (2010). Service innovation and customer co-development. In Handbook of service science (pp. 561-577). Springer, Boston, MA. https://doi.org/10.1007/978-1-4419-1628-0_24

12. V.Mathieu (2001). Product services: from a service supporting the product to a service supporting the client. Journal of Business & Industrial Marketing, 16(1), 39–61. https://doi.org/10.1108/08858620110364873

13. J. Füller, (2010). Refining Virtual Co-Creation from a Consumer Perspective. California Management Review, 52(2), 98–122. https://doi.org/10.1525/cmr.2010.52.2.98

14. Hipp, C., & Grupp, H. (2005). Innovation in the service sector: The demand for servicespecific innovation measurement concepts and typologies. Research policy, 34(4), 517-535. https://doi.org/10.1016/j.respol.2005.03.002

15. Etzel, M. J., Walker, B. J., & Stanton, W. J. (2001). Marketing. McGraw-Hill/Irwin.

16. Judd, R. C. (1964). The case for redefining services. Journal of marketing, 28(1), 58-59. https://doi.org/10.1177/002224296402800111

17. Lovelock, K. (2005). Service Marketing: Personnel, Technology, Strategies, 4th ed. M. and others

18. H. Urbancova, Hana, U., 2013 Competitive Advantage Achievement through Innovation and Knowledge, (21-24).

19. Doğan, H., Nebioğlu, O., Aydın, O., & Doğan, İ., 2013 Architectural innovations are competitive advantage for hotels in tourism industry?: What customers, managers and employees think about it? (54-56).

20. Edvardsson, B., Gustafsson, A., Kristensson, P., & Witell, L., 2010 Service Innovation and Customer Co-development (5-7).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кирдасинова К.А., Омарбекова Н.Б. Қазақстан Республикасында қызмет көрсету саласындағы инновациялық нарықты дамытуды басқару. Economics: the strategy and practice. 2022;17(3):66-80. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-66-80

For citation:


Kirdasinova K.A., Omarbekova N.B. Managing the Development of the Innovation Market in the Service Sector in the Republic of Kazakhstan. Economics: the strategy and practice. 2022;17(3):66-80. https://doi.org/10.51176/1997-9967-2022-3-66-80

Қараулар: 398


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)