Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Жоғары білім беру саласында сапаны басқарудың бизнес құралдарын қолдану: зерттеу әдебиеттеріне шолу

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеудің мақсаты – жоғары оқу орындарында қолданылатын сапа менеджменті құралдары туралы қолданыстағы әдебиеттерді зерттеу және бизнес секторына бейімделген TQM маңызды факторларын анықтау. Зерттеудің негізгі бөлігі жоғары білімге қолданылатын бизнестің сапа менеджментінің ең танымал құралдарына арналған әдебиеттерге шолуға бағытталған.
Қолданылған әдіснама – кеңінен танымал «Web of Science Core Collection» деректер қорын қолдана отырып, зерттеу әдебиеттеріне шолу жасалды.
Қорытындылар. Ұсынылған зерттеу жоғары білім беруде сапа менеджменті құралдарын енгізудің тиімді тәжірибелеріне терең әдебиетті талдауды ұсынады.
Жұмыстың практикалық құндылығы – университеттің әкімшілігі және сапа менеджерлері оны өз ұйымдарында стратегиялық даму, университеттің тиімділігі мен сапасын жақсарту үшін қолданылатын сапалы техниканың таңдаулы нұсқаларын пайдалану үшін қолдана алады.
Жұмыстың өзіндік ерекшелігі – бұл аймақтық ғалымдар, зерттеушілер және университеттің менеджерлері үшін сыртқы мүдделі тараптардың (жұмыс берушілердің) қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін сапаны басқарудың тиісті құралын анықтау үшін теориялық нұсқаулық бола алады.

Авторлар туралы

Г. М. Манарбек
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

хат-хабаршы авторы, менеджмент кафедрасы, Экономика және бизнес жоғары мектебі

Алматы

+7 (707) 161-44-00 



С. К. Кондыбаева
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

PhD, доцент, Экономика кафедрасы, Экономика және бизнес жоғары мектебі

Алматы

7 (702)263-55-05 



Хандке Штефан
Дрезден қолданбалы ғылымдар университеті
Германия

профессор, әкімшілік басқару кафедрасы, Экономика факультеті

Дрезден 



Әдебиет тізімі

1. Elham S. Hasham. (2018). Academic Institutions Are No Different to Any Other: Total Quality Management Does Enhance Performance. International Journal of Organizational Leadership, 7, 348-373.

2. Redding P. (2005). The evolving interpretations of customers in higher education: empowering the elusive. International Journal of Consumer Studies, 29, 409-417.

3. Nasim K., Sikander A., Tian X. (2019). Twenty years of research on total quality management in Higher Education: A systematic literature review. Higher Education Quarterly, Early View.

4. Temple P. (2005). The EFQM Excellence Model: Higher Education’s Latest Management Fad? Higher Education Quarterly, 59, 261-274.

5. Allen J. Ramaekers G., van der Velden R. (2005). Measuring competencies of higher education graduates. Special Issue: Enhancing Alumni Research: European and American Perspectives, 126, 49-59.

6. James D. T. Tannock. (1992). A New Approach to Quality Assurance for Higher Education. Higher Education Quarterly, 46, 108-123.

7. Bemowski K. (1992). The quality glossary. Quality Progress, 25(2), 19-29.

8. Holly Sh. Buchanan. (1995). The Quality movement in higher education in the United States. Health Libraries Review, 12, 141-146.

9. Gopal K. Kanji, Abdul Malek and Bin A. Tambi. (2010). Total quality management in UK higher education institutions. Total Quality Management, 10, 129-153.

10. Koch J.V. and Fisher J.L. (1998). Higher Education and Total Quality Management. Total Quality Management, 9, 659-668.

11. Cruickshank M. (2003). Total Quality Management in the higher education sector: a literature review from an international and Australian perspective. Total quality management & business excellence, 14, 1159-1167

12. Mergen E., Grant D., Widrick S.M. (2000). Quality management applied to higher education. Total quality management, 11, 345-352.

13. Matej Z., Maletic M., Damjan Bostjan G. (2012). Quality management systems as a link between management and employees. Total Quality Management, 11, 345-352

14. Willis T.H., Taylor A.J. (1999). Total quality management and higher education: the employers› perspective. Total Quality Management, 10, 997-1007.

15. Sangeeta S. (2016). Use of multiple methodologies for developing a customer-oriented model of total quality management in higher education. International journal of educational management, 30, 326-353.

16. Sirvanci M.B. (2004). Critical issues for TQM implementation in higher education. TQM Magazine, 16, 382–386.

17. Quinn A., Lemay G., Larsen P., Johnson D.M. (2009). Service quality in higher education. Total Quality Management Business Excellence, 20, 139–152.

18. Venkatraman S. (2007). A framework for implementing TQM in higher education programs. Quality Assurance Education, 15, 92–112.

19. Owlia M.S., Aspinwall E.M. (1997). TQM in higher education—a review. International Journal of Quality & Reliability Management, 14, 527– 543.

20. Lawrence J.J. & McCollough M.A. (2004). Implementing Total Quality Management in the Classroom by Means of Student Satisfaction Guarantees. Total quality management & business excellence, 15, 235-254.

21. Sakthivel P.B. & Raju R. (2006). Conceptualizing total quality management in engineering education and developing a TQM educational excellence model. Total quality management & business excellence, 17, 913-934.

22. Namish M., Prakash V. & Nitin S. (2014). Total quality management implementation in engineering education in India: an interpretive structural modelling approach. Total quality management & business excellence, 25, 124-140.

23. Shams S.M. Riad. (2017). Transnational education and total quality management: a stakeholder-centred model. Journal of management development, 36, 376-389.

24. Habbal F.M.N. & Jreisat A. (2018). Implications of Successful Implementation of Total Quality Management in UAE Universities. Qualityaccess to success, 19, 56-62.

25. Sarah J.V., P. George Benson, Roger G. Schroeder (1989). An Instrument for Measuring the Critical Factors of Quality Management. Decision Sciences, 20(4), 810-829.

26. Anderson Eugene W., Claes Fornell, Donald R. Lehmann. 1994.Customer satisfaction, market share, and profitability.J. Mar-keting58(3) 53–66

27. Flynn B.B., Schroeder R.G., & Sakakibara S. A framework for quality man- agement research and an associated measurement instrument. Journal of Operations Management, 1994, 11, 339-366.

28. Black A.S. and Porter L.J. (1996) Identification of the Critical Factors of TQM. Journal of Decision Sciences, 27, 1-21.

29. S.L. Ahire, D. Golhar, Y.M.A. Waller. (1996). Development and Validation of TQM Implementation Constructs. Decision Sciences, 27 (1), 23-56.

30. Rao S.S., Raghunathan T.S., & Solis L.E. (1999). The best commonly followed practices in the human resource dimension of quality management in new industrializing countries: the case of China, India and Mexico. International Journal of Quality and Reliability Management, 16(3), 215-226.

31. E. Bayraktar, E. Tatoglu, S. Zaim. (2008). An instrument for measuring the critical factors of TQM in Turkish higher education. Total Quality Management and Business Excellence, 19(6), 551-574.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Манарбек Г.М., Кондыбаева С.К., Штефан Х. Жоғары білім беру саласында сапаны басқарудың бизнес құралдарын қолдану: зерттеу әдебиеттеріне шолу. Economics: the strategy and practice. 2021;16(1):49-63.

For citation:


Manarbek G., Kondybayeva S., Stefan H. Application of business quality management tools in higher education: an exploratory literature review. Economics: the strategy and practice. 2021;16(1):49-63.

Қараулар: 592


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)