Preview

Economics: the strategy and practice

Расширенный поиск
Полноэкранный режим

Для цитирования:


Суханбердина Б.Б., Widmann B., Курманова Г.К., Шайхиев Ж.Ж., Уразова Б.А. Совершенствование маркетинговой деятельности медицинских учреждений (на примере поликлиники № 6 г.Уральска Западно-Казахстанской области). Economics: the strategy and practice. 2020;15(1):127-138. https://doi.org/10.51176/JESP/issue_1_T9

For citation:


Sukhanberdina B.B., Widmann B., Kurmanova G.K., Shaihiev Z.Zh., Urazova B.A. Improving the marketing activities of medical institutions (for example, clinic number 6 in the city of Uralsk, West Kazakhstan region). Economics: the strategy and practice. 2020;15(1):127-138. https://doi.org/10.51176/JESP/issue_1_T9

Просмотров: 239


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)