Preview

Economics: the strategy and practice

Кеңейтілген іздеу

Медициналық мекемелердің маркетингтік қызметін жетілдіру (мысалы, Батыс Қазақстан облысы Орал қаласындағы №6 емхана)

https://doi.org/10.51176/JESP/issue_1_T9

Толық мәтін:

Аннотация

Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы медициналық қызметтері нарығы монополияға қарсы.

Нарықта бір-бірімен бәсекелесетін мемлекеттік және жеке медициналық мекемелер бар.

Денсаулық сақтау жүйесін қаржыландырудың шектеулі болуын және амбулаториялық-емханалық мекемелерді шаруашылық басқаруға беруді ескере отырып, халыққа медициналық қызметтердің сапасы мен қол жетімділігі, мекемелердің табыстылығын жақсарту үйлесімі маңызды және өте қиын міндет болып табылады. Осы зерттеуде бұл мәселені маркетингті қолдану арқылы шешу ұсынылады.

Маркетингтің мақсаты туралы қазіргі заманғы түсінік – бұл пайданы көбейту емес, әлеуметтік маңызды тауарлар мен қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ететін халықтың негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру. Бұл қазіргі заманғы маркетингтің әлеуметтік бағытын және маркетингтің үш мақсатының: тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру, өндірушілердің кірістерін барынша көбейту және қоғамның мүдделерін ескере отырып, тепе-теңдікке қол жеткізу.

Медициналық қызметтерді маркетингтің теориялық және әдіснамалық аспектілерін талдай отырып, сонымен қатар Орал қаласындағы №6 емхананың маркетингтік қызметін бағалау барысында амбулаториялық ұйымдар маркетингтік қызметті жетілдіру арқылы жеке медициналық мекемелермен бәсекеге түсе алатын, сондай-ақ, көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын сақтап, жақсартатуға кабілетті екені анықталды.

Мақалада заманауи экономикадағы медициналық қызметтер маркетингінің теориялық және практикалық негіздемесі келтірілген және Батыс Қазақстан облысы Орал қаласындағы № 6 емхананың маркетингтік моделі әзірленген.

Авторлар туралы

Б. Б. Суханбердина
Западно-Казахстанский инновационно-технологический университет
Қазақстан


B. Widmann
Senior Expert (SES)
Германия


Г. К. Курманова
Западно-Казахстанский инновационно-технологический университет
Қазақстан


Ж. Ж. Шайхиев
ГКП на ПХВ «Городская поликлиника № 6»
Қазақстан


Б. А. Уразова
Западно-Казахстанский инновационно-технологический университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Berwick D.M. Disseminating Innovations in Health Care. - JAMA, 2003.– р.1970

2. Blumenthal D. Performance improvement in health care - seizing the moment. //New England Journal of Medicine, 2012. – № 366 (21). – Р.1953-1955.

3. Donabedian A. Evaluating the quality of medical care. // Milbank Quarterly. 2014. - № 3. - P. 166-206.

4. Laffel G. The case for using industrial quality management science in health care organizations. - JAMA, 1989. -р.2863.

5. Vuory H.V. Quality assurance of health services. //WHO Regional Office for Europe, Public Health in Europe, 1982. – № 16. – Р.3-8.

6. Gronroos C. Service Management and Marketing: Managing the moment of truth in the service sector. - Cambridge, Mass: Marketing Science Institute, 1990. – р.165.

7. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / Пер с англ. – М.: Вильямс, 2007. - 656 с.

8. Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия / Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2005. – 1008 с.

9. Rathmell J. Marketing in the Service Sector. - Mass: Winthrop Publishers, 1974. – 136 р.

10. Eiglier P. and Langeard E. Principles de politique marketing pour les enterprises de services. - L’Institute d’Administration des enterprises, Universite d’Aix-Marselle, 1976. – 96 р.

11. Bitner M.J. Servicecapes: The impact of Physical surrounding on Customer and Employees. // Journal of Marketing. - 1992. - № 56 (2). – Р.57-71.

12. Алтынбаев Б.А. Маркетинг негіздері. - Алматы, 2002. -165 б.

13. Есімжанова С.Р. Маркетинг. – Алматы: Экономика, 2003. - 466 б.

14. Маркетинг негіздері. Оқулық / С.Х. Тойкин, Ә.Т. Жайнақова, Қ.Б. Тәмпішева. – Астана: Фолиант баспасы, 2007. -255 б.

15. Маркетинг / Под ред. д.э.н., профессора Мамырова Н.К. - Алматы: Экономика, 1999. – 304 с.

16. Рахимбаев А.Б., Бельгибаев А.К. Теория и практика маркетинга. - Алматы: Нұр-Пресс, 2014. – 304 с.

17. Каменова М.Ж. Основы маркетинга. – Караганда: Карагандинский экономический университет, 2001. –144 с.

18. Дюсембекова Ж.М. Маркетинговые исследования. – Алматы: Экономика, 2005. – 320 с.

19. Нурпеисова Л.С., Заманбекова А.Б., Иманбекова М.А. Проблема внедрения маркетинга на предприятии // Вестник Университета Туран. - 2017. - № 2 (74). - С. 70-74.

20. Блохин А.А. Кризис системы собственности в российской экономике // Проблемы прогнозирования. - 2002. - № 1. - С. 23-25.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Суханбердина Б.Б., Widmann B., Курманова Г.К., Шайхиев Ж.Ж., Уразова Б.А. Медициналық мекемелердің маркетингтік қызметін жетілдіру (мысалы, Батыс Қазақстан облысы Орал қаласындағы №6 емхана). Economics: the strategy and practice. 2020;15(1):127-138. https://doi.org/10.51176/JESP/issue_1_T9

For citation:


Sukhanberdina B.B., Widmann B., Kurmanova G.K., Shaihiev Z.Zh., Urazova B.A. Improving the marketing activities of medical institutions (for example, clinic number 6 in the city of Uralsk, West Kazakhstan region). Economics: the strategy and practice. 2020;15(1):127-138. https://doi.org/10.51176/JESP/issue_1_T9

Қараулар: 763


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International.


ISSN 1997-9967 (Print)
ISSN 2663-550X (Online)